onsdag den 11. november 2009

Billeder fra huset og en udflugt i nærheden

Vores udflugt til en masse træer - specielt Kauri træerne som kun findes i NZ.

En lille vogn med lidt forskelligt udenfor parken med træer - som åbenbart er så stor en turistattraktion at der skal være en "madvogn" også.

Udsigten et random sted i Northland - men flot er den da. Den sandende ø bliver brugt som sand-surfing, hvor de surfer ud i havet.


Ved ikke lige hvad der sker for det billede, men det er udsigten til højre og venstre fra samme sted.

Rhonda og jeg.


"The four sisters" - fire store træer det vokser op ved siden af hinanden. En af de ting min værtsfamilie har taget mig ud til. Dette er typisk for mange steder i NZ - masser af træer.

Mit værelse - som det ser ud fra gangen. Og se lige hvor pænt sengen er redt. :)


Den anden halvdel af mit værelse. Bunken med tøj til højre er det Rhonda (min værtsmor) har lagt ind, og bunken til venstre er min bunke. :D


Udsigten fra det ene vindue på mit værelse. Det regnede lidt i dag, så jeg skal nok lægge flere billeder ind når vejret bliver bedre.


Udsigten fra mit andet vindue. I baggrunden ses der hvor arbejdshundene har hjemme. :)



Huset som at det er jeg bor i - fra den ene side ned til haven og nogle af alle markerne.


Huset fra den anden side. Den rigtige side med hovedindgangen.


Udsigten fra huset. Alle markerne der er, er bare en brøkdel af alle dem der er her.


Min bike. :D Er faktisk ret god til at håndtere sådan en.


Pep - min bedste ven. :D Det er ham jeg bruger, når kørerne skal hentes. Sø' - det er han godt nok!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar