søndag den 29. november 2009

Bilejer - kvit og frit

Halløj!

Så er jeg da sørme lige blevet ejer af en lille bil. En Pontiac Le Mans hvis det skulle sige nogen af jer noget. Den er fra 1988, men det er den samme ejer der har haft den, og han har passet godt på den, så der er intet i vejen med den og ingen rust, så det er jo bare super. Så skal jeg bare passe ligeså godt på den, så jeg forhåbentlig kan få nogle af pengene retur, når jeg skal sælge den igen om et halvt års tid. :)
Hvis det har nogen interesse, så gav jeg $750, og så skal man vidst gange med en 4-5 stykker for at få det i danske kroner, så det er jo ikke galt for en bil. Men puha det var mange penge at skulle hæve fra automaten i dag. Føler mig nu lidt fattig. Dog er det også lidt urealistisk at jeg faktisk ejer en bil. Hmm. Men kan nu meget godt lide tanken. :D
Så selvom der var en masse kørsel rundt i Northland i dag, så endte det jo godt, og fik kørt bilen sikkert hjem. Det er slet ikke så svært at køre i den forkerte side, noget man vænner sig hurtigt til. Det værste er faktisk sidespejlene, for det er nogle andre vinkler, men det tror jeg nu er noget jeg kommer til at lære hurtigt.

Dette var bare lige en hurtig opdatering fra en glad bilejer. :D haha.
Vil lige få taget nogle billeder af dyret, så I kan få lov at se hvad jeg har brugt så mange penge på.

Hyg jer
- Bilejer Gitte ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar