mandag den 7. december 2009

Weekend ved Annie :)

Hey

Så har jeg lige haft en arbejdsfri weekend, og den skulle selvfølgelig bruges med Annie. :) Så da jeg fik fri fredag aften gik turen ned til Walton, 4 ½ times kørsel i min nye karret, men det gik nu meget godt. Det er en god bil jeg har fået købt mig :D
Ved Annie, var der 3 andre foruden hende og Marten, den svenske dreng som hun bor sammen med, så det var meget hyggeligt, selvom der nu ikke gik forfærdeligt længe inden jeg smuttede i seng, det havde jo været en lang dag.
Lørdag stod den på shopping og bytur. Efter vi havde fået pandekager til morgenmad (mums!) kørte 4 af os (Marten skulle malke) ind til Hamilton, for der er vel ikke noget bedre end lige at bruge lidt penge. Vi fik hvert fald fundet os nogle nye sko. Tror ikke de to drenge synes det var super fedt at bruge hele formiddagen på at shoppe, men så fik vi noget godt frokost, og så var de glade igen. ;D
Efter frokost kørte vi tilbage til Annies gård, og så fik vi lige en rundtur der, og mødte alle gederne og de andre dyr. Meget hyggelig gård hun bor på. Derefter fik vi os lige en "morfar", for vi var alle ret trætte og vidste at det ville blive en lang nat.
Efter aftensmaden fik vi gjort os klar, selvfølgelig ventede drengene på os - og så kunne vi komme afsted. Vi skulle mødes med 3 andre tranees, som vi så var sammen med den aften.
Så vi var en blandet flok af 3 fra Danmark, 1 fra Sverige, 1 fra Canada, 1 fra Wales og 2 fra England - men det var super. Vi havde hvert fald en hyggelig aften.

Søndag gik så med at sove længe og spise usundt mad, men det er nu også meget godt. :) Og ellers skulle jeg jo til at hjemad, det tager jo alligevel lige et stykke tid, men havde hvert fald en god weekend, og kunne sagtens have taget et par dage mere, men så længe gider kørerne ikke at vente. Så tilbage til arbejdet. Men det er nu også meget godt - kan stadig godt lide at arbejde med køerne, men hvis der er en ting, så gør det ikke noget at der bare nogle af dagene kommer mere end et par hvide klatter af skyer på himlen, det har jo ikke regnet i 2 uger snart, og selvom jeg godt ved at ikke skal klage - og gør jeg heller ikke - så kan det nu godt blive lige varmt nok når man arbejder udenfor.

Ellers forsøger jeg ihærdigt at komme i julestemning, det er bare lidt svært eftersom jeg lige har nævnt, at vejret er som det er. Det passer altså bare ikke sammen, at gå uden for i shorts og t-shirt samtidig med at det snart er jul, men mon ikke jeg når det.

Håber I alle har det godt hjemme i - formodentlig - kolde Danmark.

Hyg jer
- Gitte :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar