torsdag den 10. december 2009

Farmer-news

Halløjsa!

Så er jeg lige tilbage med flere farmernews og nogle nye billeder. :)
Ugen er gået stille og roligt, en masse malkning, fodring af kalve og spraying af ukrudt. I dag (d. 10.) har vi dog ikke sprayet - wuhuu - for vi skulle ordne en masse vandslanger der var gået små huller i, så der var bare en masse gravearbejde. Men det var nu rart nok til en afveksling.
Ellers får jeg tøffet rundt i min lille bil, ind til Dargaville nogle gange, rart bare at kunne tage afsted når jeg vil.
I dag spiste vi frokort nede ved nogle søer, som jeg vidst før har omtalt, og bagefter en svømmetur i det dejlige varme vand. Det var bare super - helt sikkert noget andet end det i oplever hjemme i kolde DK. :)

Deres datter, Erica, svigersøn, Richard, og barnebarn, Katarina, er kommet tilbage, og bliver indtil jul, så det er hyggeligt, der kommer hvert fald noget mere liv i huset.
Ellers forsøger jeg bare at komme i julestemning, som man også kan se på billederne. Jeg har fundet mig en nissehue, og den har jeg på hver dag når jeg arbejder, også når jeg malker - det er ret varmt, men hvad gør man ikke for en god stemning. :D De andre griner bare af mig, og kalder mig 'Santa'!

Ellers har jeg det super godt - og nyder stadig det hele.
D. 30. december til d. 7. januar har jeg ferie, og det har Annie også, så der skal vi holde nytår sammen med en masse andre trainees, og ellers er planen at vi ser noget oppe i mit område. Der er både hvaljagt og delfiner man kan svømme med, og det bliver endnu varmere til januar, så det bliver bare alletiders.

Billederne er fra malkehuset - eller hvad det lige skal kaldes- hvor jeg jo bruger 2-3 timer et par gange om dagen. :D

Ellers har jeg ikke andet end at sige: lækkert vejr, lækkert arbejde og utrolig lækkert mad (Rhonda er en fantastisk kok).

Hyg jer
- Gitte. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar