lørdag den 9. januar 2010

Billeder fra jul, nytår, ferie og andre glade dage :)

Julemorgenmad - udenfor selvfølgelig. Rosie i den gule trøje, Rhonda i den lilla og Steve for bordenden. Katarina kan lige skimtes hos Rosie, og Erica bag mig. Og så hunden Digger :)

Rosie, Erica og jeg - og vores fine nye sokker. :D

Juletræ i stuen, og en masse rod.


Nytår - på stranden med en masse andre unge mennesker og scenen i baggrunden hvor der var live musik hele aftenen og natten.


Fyrværkeri - ikke så vildt som i Danmark, men det var der.


Standen der nytårsaften var fyldt med glade folk.


Dennis, Annie og Rasmus fik lavet dreadlocks - total surfer stil. ;D

Og her er vi så - de hårde surfer-dudes. :D

Og så er vi i Kaitaia - her brugte Annie og jeg dagen før vi skulle på tur til toppen. Skøn strand.

Og så er vi på toppen ved fyrtårnet. Vejret var ikke super, men det blev dog bedre. :)


Her går havene sammen - som I forhåbentlig kan se, eller skal jeg nok pege når jeg kommer hjem. ;)

Fyrtårnet og udsigten omkring.

Vores kælkebakke af sand. Alt for sjovt!

Delfintur på "vores" 50 ft Catamaran - ja Jens, det er fine sager jeg sejler i :D


Se lige hvor tæt delfinerne var på vores båd. Nice. :)


Delfiner :D


Delfinen nåede lige at komme med på billedet. :D


Øen hvor vi lagde til og kunne snokle rundt i vandet omkring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar